PAKOHUONEET
TERMINAL X
Kauan odotettu loma on alkamassa – siemailette lähtömaljoja tietämättömänä kentällä piilevästä uhasta. Lomanne käynnistyy pahimmalla mahdollisella tavalla jo turvatarkastuksessa, tajutessanne liian myöhään että laukkunne on vaihtunut jonkun kanssa. Laukusta paljastuu kemiallinen pommi ja lentokenttä evakuoidaan, ette ehdi ulos ennen kuin kenttä eristetään, teillä on kuitenkin vielä mahdollisuus selvitä tilanteesta – kykenettekö purkamaan monimutkaisen pommin ennen kuin on liian myöhäistä?
TERMINAL X on trilogian osa II, johon kuuluvat myös pelit AIRPLANE (osa III) sekä DIAMONDS IN DANGER (osa I). HUOM. Pelijärjestyksellä ei ole väliä.
TITANIC
AIRPLANE
Kymmenen kilometrin korkeudessa ei halua minkään menevän vikaan — ainakaan näin pahasti! Rauhallinen lento muuttuu painajaiseksi, kun EXITE-Air:n kone kaapataan. Lentokoneen pelastaminen vaatii hermoja ja hoksottimia, uskallatko astua koneeseen? Valitse tämä escape room, jos kaipaat jännitystä.
AIRPLANE on trilogian osa III, johon kuuluvat myös pelit DIAMONDS IN DANGER (osa I) sekä TERMINAL X (osa II). HUOM. Pelijärjestyksellä ei ole väliä.
4 ELEMENTS
THE CURSE
DIAMONDS IN DANGER
Helsingissä on käynnissä vuosisadan ryöstö – timanttinäyttelystä on anastettu maailman arvokkaimmat timantit ja kopla nappaa teidät pakomatkallaan panttivangiksi Gatsby-tyyliseen miljoona-asuntoon. Eriskummalliset vorot häipyvät eikä apua näytä kuuluvan – hätä hiipii huppuun kun teille valkenee rikollisten todellinen suunnitelma.. Löydättekö luksuskämpästä kelmien salaisen pakoreitin ja timantit ajoissa? Edessänne on saaliiseen liittyvä kiperä päätös, valintanne vaikuttaa tarinan päätökseen!
DIAMONDS IN DANGER on trilogian osa I, johon kuuluvat myös pelit TERMINAL X (osa II) sekä AIRPLANE (osa III). HUOM. Pelijärjestyksellä ei ole väliä.
THE DUNGEON
MINI ESCAPE ROOM - THE JOB
Tarkasti suunnitellun timanttikeikan on tarkoitus olla oikotienne onneen. Maailman arvokkain timantti on hyvässä säilössä huipputurvallisen säiliön sisällä, jonka lukituksen ohittaminen vaatii erinomaista näppäryyttä, muistia ja yhteistyökykyä. Onnistutteko saamaan timantin hyppysiinne 40 minuutin aikaikkunan sisällä vartijan häivyttyä paikalta – vai oletteko kenties haukanneet liian ison palan?